m060918 Kızlar detaylı usg için gidip memnun kalan var mı ? Ultrason resimleri nasıl siyah beyaz mı ve net mi ?
OzgeSyr_ m060918 ben gittim mustafa hocada takıplıydım salı gunu doğum yaptım allah bin kere razi olsun ondan hakkını ödeyemem tenkli ve cok net kızımı görsen aynısı doğmuş dersiniz😂 kızımın son ultrasonu daha iyi olamazdı🫠🤗
Asli1453 m060918 m060918 ben gitmiştim çok memnun kaldim ultrason resimleri çok net çok güzel videolarını bile vermişti
Dilekmm91 m060918 Ben gitmiştim 21 haftaydi Ahmet hoca baya ilgilendi flash bellek götürmüştüm resimler için ama renkliydi resimler
melikekiz m060918 flaşa renkli atıyorlar elinizdeki kağıt siyah beyaz oluyor. Ben çok memnun kaldım ilgilerinden alakalarından
Nurcukpnr OzgeSyr_ başaran kliniğine hangi dolmuş gidiyor ve önünden geçiriyor mu canım yol tarifini anlayamadım bir türlü 🫣
Nurcukpnr Bende cumartesi günü detaylı için gideceğim ahmet hocaya ama kendi doktorum ısrarla detaylı perinatoloji dr yapması gerekiyor diyor kafamı karıştırıyor
m060918 Nurcukpnr Ne yapsak ki bilmiyorum canım ya ama gidicez artık mecbur detsylıya hastanelerde çok az bakıyorlarmış 15 dk falan o yüzden başaran kliniği çok övdüler
Nurcukpnr m060918 hayır gidicem ama kendi dr medova da ve yine medovada ki perinatoloji dr bakmalı diyor ama oda 1600 tl istiyor ahmet başaranın 4 katı fiyat yani ısrarla oraya git demesi kafamı karıştırıyor
OzgeSyr_ Detaylıya ayrıca ucret almıyorlar ve inanın her muayenem detaylı gibi geçiyo bebekte bseyden suphelendıyse sureklı ustune gidiyo gelişim geriliği vardı cok sukur haftasını tamamlayarak doğdu eli de cok hafif mustafa hocanın hemen ayaklandım
Nurcukpnr m060918 erzat beye detaylı yaptırırsam 500 tl muayene+800 tl detaylı +birde benim dr fetal eko istedi oda 350 tl toplamda 1600 tutuyor yani dr beni muayene etmeyecek neden muayene ücreti alıyorlar zaten o hastanenin takipli hastasıyım anlamış değilim
m060918 Nurcukpnr ya aynennn bana da çok fazla geldi ücret olarak mecbur vericez ama ne bileyim ya sen nereye gideceksin şimdi detsylıya canım