Ernhdk Sultan67 canım ense ölçümünü ultrasonla yapmıştır kan testi sonucuyla birlikte söyletecek demek ki
___3bruli___ Sultan67 vallah benim bildiğim kadarıyla ense kalınlığıni falan 11 veya 12.haftasında yapılıyor yinede bi doktoruna söyle yada doktorunu değiştir
Sebla55 Kızlar ense kalınlıgı 2.5 dedı doktor perinoyolojıye yonlendırdı 😐 sizlerin kaç çıkmıstı bı anda moralım bozuldu
Duygu8733 iremurat ikincisi daha cıkmadı canım ama doktor ilki ne cıkarsa ikinciside aynı oluyor yani atlattık down olayını dedi şimdi fetal eko çekılcek kalbıne bakılcak
Duygu8733 iremurat canını sıkma eminim senin öocugunda gayet saglıklıdır akraba evlılıgı yok dımı Allah’ın izniyle saglıkla dogcaklar ınsallah🙏
iremurat Duygu8733 yok canım akraba evliliği falan inşallah sağlıklı olurlar. Fetal ekonun detayli ultrasondan farkı var mı acaba
deletedmom211 Bende ikili test yaptırdım canım 12+3 günlüğüm şuan ense kalınlığı ölçüldü çok şükür benim iyi cıktı 1.1 çok şükür rabbime insallah herşey gönlünüzce olur
Duygu8733 iremurat sadece kalbine bakıcaklar anladıgım kadarıyla detaylıda dıger organlarına da bakıyorlar bakalım ctesi bakılsın haber veririm hayırlısıylaninşallah