Yaseminsyn boyla bir ilgisi yok ama şunu da söylemek istiyorum her normal doğum yapan rahatlikla yapti diye birşey yok eskiden çatı bakma diye birşey yokmus annem 155 normal 4 doğum yapmis ama ne zahmetlerle . özellikle rahim sarkma , tuvaletini tutamama annem bunlardan cok çekti ve çekiyo . ben dogrudan etkisi olmasa da fiziğin az cok etkili oldugnu düşünüyorum.