1.61 boyum var . 40. Haftama kadar takibimi yapan doktor doğurma gunum geldiğinde birden bana da aynisini söyledi. Doguramazsin sezeryana gel falan diye . Bende başka hastanede dogurdum . 1.50 boyunda doğurmaya engel olduğunu sanmıyorum. Baska doktordan da fikir alın bence