fatmakoken1_ mrs_atalay doğumuna az kalmış ilişkiye girme kuzum bebek için sakıncalıymış doktorum bana öyle söylemişti
Cekikveannesii Mineoooo ben mi açtım postu diye baktım, yalnız değilsin 38+4 teym. Sıcaklar fena şişmeye devam ediyorummmm :((
fatmakoken1_ Mineoooo yani bana doktorum öyle söylemişti ben sordum herkes bana da öyle dedi açılman olur falan diye bende doktoruma anlatım hayır dedi bebek için sakıncalı Rahime yerleşmeye çalıştığı içinmiş öyle söylemişti
EdaKaraca96 Mineoooo hayır ya öyle birşey yok aksine doğumu kolaylaştırıyor o kişiye özel bir uyarıdır muhtemelen