Dilaraa23 yigitinannesiiiii 2 ay önce bebeğimin kalp atışı durdu ve kürtaj oldum o yüzden böyle tedirginim sanırım ilkinde böyle değildim
yigitinannesiiiii Dilaraa23 yaa kuzum benim inşAllah sağlıklı bi şekilde olur gebeliğin Rabbim hakkında en hayırlısı ne ise onu verisn inşAllah 😘
Glsmll Dilaraa23 bende de 7.haftada kalp atışı oluşmadığı için kürtaj oldum. Anlayabiliyorum şimdi neden çok ince eleyip sık dokuduğunuzu aynı şeyleri hissediyoruz sanırım😢 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bütün bekleyen isteyen herkes..
Mehtapkz Dilaraa23 merhaba canim bebim goruntumde bu sekil acaba alttanmi bakti ustenmi canim birde keseye baktgnda acaba betan kacti cnm saglikla sihatle kavusun canim buarada ❤️🤲🤲🤲🤰
Dilaraa23 Mehtapkz merhaba 😊 karnımdan baktı canım en son bu şekildeyken kese 3800 dü betam sonrada daha ölçtürmedim zaten
Mehtapkz Dilaraa23 Evet canm ya saglikli olsun yeterki senin en son bat tarihin nezamandi birde yumurtladgn tarihi biliormusun benim 19 temmuz yumurtlam 20 si catlama oldu iste
Dilaraa23 Mehtapkz benim yumurtlama 7 temmuzda başlamıştı son adet tarihim 27 haziran ama 4+4 dedi kese gözüktü bebek gözükmedi işte bakalım bi kaç güne gidicem bebeği görmek için
Mehtapkz Dilaraa23 gozukur canm icini ferah tut benmde en son Bat 3 temmuzdu gec dollenme olmustr bnmde gec dollenme sanki ama bisey demedi varla yok arasi kese gordu 1 hafta sonra gel dedi 🤲❤️🤰