_Serife_ Ay yanlız değilmişim benimde sabah yatisim olacak hastaneye inşallah kolay bi doğum olur arkadaşlar allah yardımcımız olsun bende korkudan uyuyamadim🤦🏻♀️
Essezen _Serife_ amin inşallah yarın gece bu saatte durum güncellemesi yaparız bebeklerimizle 🙏rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağsalim alalım kucağımıza 🥰
2bebe1gebe Sevdashn valka benimde 9unda şimdidn stres yaptım ama sıcaktan uyuyamıyorum yarın büyük ihtimalle heyecandan uyuyamayacağım😂
Appayipyip Sevdashn hadi aniden sancım falan gelsin açılmam olsun hayırlısıyla ben de katılayım bu kervana 😂
m_gunes Bende geldim kızlar☺️ bugün 8de hastanede olcağim uyuyamıyorum bir türlü karnimda son tekmeler🫠
Aslnrbl Sevdashn benide tutmuyor🙈3 gibi yattim su an tekrar ayaktayim 11:30da bebise kavusmak icin saatler kaldi
Lahinnn Hayırlı olsun hepınız ııcn kızlar dogurduktan sonra yazın buradan hadi allah kolaylık versin bız de 10 gun gecti bebısı goremedık bugun ultrason gunu 37+6 yız erken dogum rıskimiz vardı şükürler olsun Allah bılır herseyı gorduk bu haftaları 🤲🏻🌸
Tupbebekile Eğer doğumu iptal etmezlerse bugün bebişler geliyor. Rabbim tüm bekleyenlere sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallahhhh ben de dahil aminnn