gecekusuanne aslhansrc1 bende 9 unda gitcem suanda asiri bi agrim var anlamadim gaz mi bebekmi yere yattim kivrandim.resmen 😢
Sevdashn aslhansrc1 herkesin bana dediği şeyi söyleyim sana bı daha bulamazsın uykuyu fırsatın varken uyu 😂
Sevdashn atlasannesiiii hepimize et bende herkese ediyorum aşure günü bide Hayırlı evlatlar olsunlar inşAllah
Essezen Sevdashn ay sen güzel uyumuşsun ben sabahtan beri bütün evi temizledim ütüyü falan bitirip şimdi yatağa geçtim 😞 artık sabah hastanede uyurum😂
atlasannesiiii Sevdashn ediyorum arkadaşım ediyorum inşallah yarın bu saatlerde emzirme çabalarında olalım inşallah sabah kaçta gideceksiniz hemen alırlar mı ki gider gitmez
Essezen Sevdashn bende sabah erkenden yolcuyum 🥹göz yaşlarımı tutamıyorum çok heyecanlıyım stresliyim korkuyorum 08.08. ♥️