Papatya_5 puset örtüsü hariç üçünü de aldık. Emzirme yastığını emzirirken hiç kullanmadım çünkü kazulet gibiydi benim aldığım hiç rahat edemedim, ilerleyen dönemlerde oturma desteği olarak kullandım. Puset örtüsü sıcakta bence gerekli değil ama sen bilirsin, hastaneden çıkarken müslin bez örtebilirsin. Puset minderi de aldık ama zaten pusetler bebeklerin fizyolojisine uygun tasarlandığı için kullanmadık. Düz kafa yastığı kullanan çok var ama ben hiç kullanmadım. Kızım sırt üstü kafası sağa ya da sola dönük uyudu hep. Onu daha sonra bebeğin durumuna göre alırsın.