Kızlar bir hafta sonra inşallah çift Embriyo transferim olacak. Bu süreçte estrofam , coraspin vitamin d3 folik asit kullanıyorum. Bebeklerim Rahime tutunsun diye ekstradan yemem gereken besinler nelerdir bilenler bi yardımcı olursa 🙏🏻 Bide kiloluyum bu hormon iğneleri baya bi şişirdi ama iştahımda kesildi ekstradan dikkat etmem gereken neler var?