ozlembyzz
ozlembyzz özlem hanım o mide yanmasını 8. Ayımdayım hala yaşıyorum. Benim midem hep hassastı ve hamilelikte de artarak devam etti. Az konuşuyorum, bol su içiyorum ve sade soda ile başa çıkmaya çalışıyorum.
Size bir doktor arkadaşımın tavsiyesini de söyliyim belki sizde de işe yarar bende çok işe yaradı.
Bir ara sürekli bir şeyler yedim sırf yemek yerken midem yanmıyor sonrasında yanıyor diye hep ağzım doluydu. Arkadaşım dedi ki irem dolaptan soğuk havucu soy ve kıtlaya kıtlaya tavşan gibi ye, o soğukluk mideni rahatlatacaktır dedi belki işe yarar sizde de beni 1-2 saat rahatlatıyor ☺️🤷🏼♀️