Yenidilek ozlembyzz panocer mide koruyucu var hamilelikte kullanılabiliyor. Haftada maksimum 2 kere kullanmama rağmen mide yanması olmuyordu. Doktorunuza sorarak kullanabilirsiniz çok memnun kalırsınız.
dilinkopsunemi-bisus Valla bana direkt soğuk süt iyi geliyor yoğurt kaşıkla gün içinde bide bu probiyotikli yoğurtlar oluyo onlar da iyi gelir salatalık da kesiyor
Rena94 ozlembyzz benim arkadasim oyle yapiyordu ben daha 6+6 haftaligim bana onerdi yanmaya baslarsa boyle yap diye denemedim amma soguk sut onerdi
damiiss ozlembyzz maden suyu iyi işe yarıyor. Birde internette çiğ badem yiyin diye okumuştum bende o da işe yaradı midem yandığında bir iki tane çiğ badem yiyorum ilaç gibi geliyor
Elifsntrk ozlembyzz Gaviscon, süt, limonlu dondurma,soda herşeyi denedim geçiremedim 4. Aya girdik ölüyorum yanmadan geçiren bişey olursa lütfen paylaş 😂
rabiairem ozlembyzz bazılarına yoğurt bazılarına soğuk süt iyi gelir bende süt hemen kesiyor dene istersen canım
S3lin8767 Gunel03 salçalı yiyeceklerden ve hamurişinden uzak durun beni bu ikisi mahfetti kestim mide yanmam da gecti rennie tablet 2 adet birden ciğniyordum.doktorumun önerisiyle tabi
Gunel03 S3lin8767 Teşekkür ederim 😘 Ben acılı yemeyi çok seviyorum da ondan geçmiyor 😅durduramıyorumm
AysegulArici Yanmam 9 ay boyunca olmayıp şu son 25gunde olması çok canımı sıkıyor bazen öyle bı oluyorki su içsem yanıyor
Jatice Burda yazılan hemen herşeyi bende yaptım, bana iyi gelenler şunlardı: -çiğ badem tüketmek (adet miktarı ihtiyaca göre) -sakız çiğnemek (büyük kurtarıcı her zaman) -bol su içmek (hamilelikte tek doğal ilacin şu olsun demişti doktorum)
Meliselif ozlembyzz bende gastrit var özellikle geceleri mide yanmasından uyuyamıyordum.. geçici sözüm olarak rennie(günde max 4tablet) ya da sabahları doktora danışıp alabileceğin mide koruyucu.. ben anca mide koruyucu ile atlattım dönemi