fulybeyaz 33+1’de selam kızlar. Benimle aynı haftada olanlar nasıl gidiyor gebelik, ben çok ağırlaştım ve çok zorlanıyorum, sizlerin nasıl geçiyor, konuşalım 🫶🏻
Pinpirikanne fulybeyaz 34+2 den slm 👋 herşey zorlaştı evde sklym ayrı dışarı cikiym ayrı rahatsz olym sicak biandan hiç kolay değil
NurperiDemirci fulybeyaz bende 32 deyim. Bende agirlastim 😔 uzun süre oturamiyorum bel ağrıyor. Yatıp kalkmak zorlaştı. Uyuyamıyorum sıcaklardan, rahat yatamiyorum 😢 ama yinede şükürler olsun. Yeterki sağ salim dünyaya gelsinler
Anne88 fulybeyaz canm bende 33+1 im alt bölgemde agrı oluyor gece uyuyamıyorum mide yanması ağırlaştım 🙁
rkyycbnn fulybeyaz 34+ 3 ten slmlar egilip iş yapamıyorum rahat oturamıyorum gece yatamıyorum varda varr 😂😂😂
Semra41 33+5 bırden sertlesıyor gün ıcınde bırden fazla oluyor bıde hareketlerı bazen canımı acıtıyor
Elvanguzel fulybeyaz 34+1 deyiz iki gündür bebek toplanıyor sertleşiyor belimden kasıklarıma doğru makatta ağrı sancı hissediyorum sanırım yalancı sancıları hissetmeye başladım ödemler ve uykusuzluk başladı sıcakta cabası sağlıkla doguralim inşallah 🙏😌
Hllaygun 33+2 de bugün o kadar sertleşti ki karnımda canımı gün boyu çok yaktı , hep böyle mi olcak yaa ? Geçici süre mi yoksa ? Karnımı içerden çok acıtıyor
minisinannesiiii Hllaygun benmde öyle bugün çatliycak gibi hissettim sanki karnım yarılcak da çocuk çıkcak gibi
Obirgebe fulybeyaz 34+4 temizlik yapmaktan birşey anlamıyorm daha çok az bi işim kaldı bitireyim ağrılara başlayacam 😅😅 ama inanılmaz sırt ağrılrm oluyo bide sıcakla savaşım ha birde saçma sapan sebeplerle ağlamam 😂
minisinannesiiii fulybeyaz ay ben cok zor nefes alıyorum 2 gündür göğüs kafesim sıkışıyo bide altta sürekli baski hissediyorum sanki bebek kolunu bacağını çıkarmış gibi arabada giderken çukura girince doğum ediyomusum gibi oluyo 🤦♀️ sürekli de tuvaletim geliyo
2koftemom fulybeyaz kız azönce dustan cıktıydım donumu giyemedım yaa hahah karnım karpuz gibi ya midem de yanmaya başladı artık bitsin yeter ya
Masumanneinci 32+6 yım geceleri uyuyamıyorum artık 😒 çok agirlastim en ufak iş bile gözüme dağ gibi geliyor
Dilek1001 00.00 da 34 olcaz sağ tarafta toplanıyor kızım ve adet öncesi ağrı okur ya öyle ağrılarım var ve bugün aşırı hareketlendi canımı acıttı sıpa hastane çantamı hazırlicam bu hafta düzenleyici siparişi verdim geldiğinde başlarım diye düşünüyorum birde kızlar bu temizliği napcaz genel temizlik yapmam gerekiyor ama ben egilemiyorum bile karnım hemen sertleşiyor offf offf
Arzutyfr Yarın 33 oluyorum. Bana ateş basıyor sürekli bir yanma var vücudumda. Soguk suyun altında uyumak istiyorum. 😩 bazen çok halsiz oluyorum. Bazen çok enerjik oluyorm 😞size de oluyor mu bunlar ?
2148 00.00 dan sonra 35 haftalik oluyoruz,öyle çok yoruldum ki mide yanmasi,uykusuzluk,bacak agrisi,sicak ,nefes alamamak birde 20aylkk kızım var ayrı bir ilgiliyim ona karşı rabbim hepimizi sag saglim kurtarsın
annebebek6748 fulybeyaz 33+3 deyim disarda mumkun olan her yerde tuvalete girip 2 damla iseyip cikiyorum mesaneye cok baski yapiyo. Uzun zamandir magnezyum kullanmama ragmen kasilmalarim var. Sabahlari kalcam uyusmus uyaniyorum.Artik bi dogursam diyorum ama sonrada tovbe tovbe zamaninda gel.insallah cocugum diyorum. Ayrica omrumun en sicak yazi bu seneydi sanirim. Gitgide zorlasiyo.Yinede hepimizinki saglikla gelsin insallah.