Serife_ee Meryemlina04 düzenli değil sancım akşamları oluyor gündüz geçiyo ne yaptıysam işe yaramadı gelmiyor bebiş
Meryemlina04 Serife_ee canım emin ol o geleceği zamanı biliyor benim hiç sancım yoktu sadece bebeğin hareketleri azaldığı için doktorum riske atmayalım dedi
Meryemlina04 Kahvesever aynen öyle canım son bebeğin doğacağı zaman ikin dediklerinde kabizmissin gibi oluyor sen ıkındıkça bebek geliyor