eslemesila sumeyraks gayet iyi benim çocuklarım genelde doğduğu zaman o kiloyla doguyolar umarım buda 3 kiloyu geçmez
TeoMom sumeyraks Bence gayet iyi 38de doğum olduğunu farz edelim 3 kilonun üstüne çıkmış oluyor 2.5-4 kg aralığı normal kabul ediliyor hiç takmayın kafaya
Mizgin09 sumeyraks gayet iyi benim 35 haftada 2400 dü gelişimi geri dedi doktorum kızlarım 3600 doğmuştu ama bu bebeğimin gelişimi hep geri kilo almıyor
sumeyraks Mizgin09 benim önce 3 hafta öndeydi hep diyet yaptırdı doktor şuan da geride kaldı diyet yapmasamda kaldı yani
Esrraadil sumeyraks Benimde adet tarihine göre 35 bitti ama gelişimi 1 2 hafta önden gidiyor kilosu da salı günü 3.100 biraz fazla almış iri dedi böyle olup normal doğuran var mı son haftalar çok kilo almaz deniliyor doğru mu acaba böyle giderse 4ü geçecek doğuma kadar korkuyorum
[silindi] sumeyraks az mi dedi doktorunuz? Ben tam 36+0 da gittim, 2 gün önce, 2900 dedi haftasiyla uyumlu gayet iyi dedi, bir fark yok sizinkiyle yani endiselenecek bir sey yok🌸 haftada en fazla 250 gr alacak bebek, surda en az 3 haftamiz var merak etmeyin🙏🏼
sumeyraks [silindi] benim erken doğum riski var bir hafta daha dayanirsa iyi dedi sürekli sertlesiyor
TinyBabys sumeyraks 39+6da 3000 gr doğdu kızım. Sağlıklıysa kilosunu dert etmeyin, büyüyorlar Allah’ın izniyle. ☺️
MeriHera sumeyraks doktorun ne dediği önemli 36+3te 3000 grdı benim, normal demişti bence normaldir ya sizinkide
Rumeysabas sumeyraks net rakam değil bunlar aşağı yukarı 300 gram oynuyor erken doğum yaptım 1800-2300 arası küveze girebilir dediler 2625 Gr doğdu çok şükür gerek kalmadı
Mlkysf sumeyraks 37+6 da 2700 doğmuştu oğlum gayet sağlıklıydı çok şükür sarılık bile olmadı kilosuna takılmayın sağlığı yerinde olsun en önemlisi o 🌸
Tugcebanu sumeyraks nasıl bi diyet uyguladınız acaba benimki de önden gidiyor 35+4 3200 dedi bugün dr üzüldüm baya
Mizgin09 sumeyraks Banada diyet yaptırdı şimdide gelişmemiş diyor peki ne yiyeyim kilo alması için dedim mercimek köftesi muz süt yumurta ceviz bunlara yoğunluk göster dedi