Meliha09 minigimiz canım başın sağolsun melek oldu o şimdi üzülme dicem ama ne fayda ben bile çok üzüldüm . Meleğin melek olduuu😞
Canisi28 minigimiz çok üzüldüm benimde bebeğimin boynunda kordon var gerçekten o kadar üzüldüm ki… rabbim sabrınızı versin inşallah
Tupbebekile Rabbim sabrını versin inşallah çok üzüldüm artık bir melek annesinin rabbim bebeğine cennetinde kavuştursun inşallah