Oznur663 Kızlar hangi demir hapıni ve omegayi kullanıyorsunuz acaba benim aklımda bir kaç tane var sizede sormak istedim
Patricia Vera09 bende elenatal 2’ye başlicam. Nasıl siz memnun musunuz? Bende çok saç dökülmesi oldu umarım ona iyi gelir 😔
Yasemin8892 hazald regenesis den memnunmusunuz bebeğinizin gelişimi nasıl bende ondan almayındüşünüyogrum da merak ediyorum
Dilan157 Oznur663 demir hapı maltofer (bende kabızlık yapmadı çok memnunum), omega 3 te regenesis max
Dilan157 Oznur663 evet bebeğimin gelişimi gayet iyi şuan 36+4 teyim 6 inci haftadan beridir kullanıyorum. Bebek doğduktan sonrada kullanacağım.
Yasemin8892 hazald aynen Bebişlerimiz iyi olsunda fiyatı ne kadar acaba ben nette 79₺ olarak gördüm ama doğrumudur
kbralya01 Demir olarak gyneferon kullanıyorum sayesinde kalp çarpıntım ve halsizliğim geçti. Omega olarakta pregnom kullanıyorum çok memnunum ikisinden de 👌🏼
Milos35 Oznur663 gyno ferra senol kullanıyorum ben doktorum 12. Haftadan sonra kullanmamı önerdi kullanıp memnun kalan var mı
Vera09 Patricia yani canım okadar ilaç kullanıyorumki pek bişey anlamadım ama genel anlamda iyiyim saçlarm tırnaklarm hemen uzuyo bu vitamine bağlıyorum. İçindeki vitaminler de baya fazla
hazald Yasemin8892 ben internetten hiç almadım. Hep eczaneden aldım skt yi dikkate alarak. 110 civarı hep