Ezgii41 kızımın ismini asel koyucam, kim ne koyuyorsa koysun :) ben ve eşim beğendikten sonra başkaları ne koymuş umrumuz da bile olmaz. Size de tavsiye ederim. Hiç koyulmamis isim istiyorsan eğer kendin uydurabilirsin :) lütfen böyle yorumlar yapmayın herkes istediği ismi koymakta özgür. Günümüzde hala Muhammed ismi koyuluyor asırlık bir isim mesela fatma ismi de öyle. Ayşe ismi de öyle. Laf edenler koymayabilir😘