perosy sen bu süreçte olabildiğince sakın kal ve olumlu düşün, hep mutlu olmaya çalış. Ben gerçekten perişan haldeydim, kendimi mahfetmiştim. Çok kilo kaybettim, çok ağladım, çok üzüldüm ama şuan kendimi bu kadar bıraktığım için pişmanım. Çünkü bebeğim sağlıklıysa da ben onu bu şekilde davranarak kötü etkiledim. Biliyorum çok zor ama elinden geleni yap iyi olmak için 💗