Miniminik1 aynı şeyleri yaşamışız hemde birebir. Bende ikiliye gitmiştim direkt engelli dediler cvs için gönderdiler. Hastaneden ağlaya ağlaya çıkıp başka doktora gitmiştim. O da hastalarımda hiç doğuran olmadı ama test temiz gelirse ödemin geçmesini bekleyebiliriz,Allaha kalmış demişti. Ama genelde bu haftada kistik higroma görülmesi down sendromuyla alakalı. Çok zor bir süreç ama inan bana geçiyor. Benim bebeğimde kıpır kıpırdı ama elden bir şey gelmiyor . Bende beklemiştim 16. Haftaya kadar ama daha da ilerledi ödem. Ensesi ilk gördüklerinde 8 di ,sonra büyüdükçe zorlaşacağını söyleyip ikna ettiler. Bir de hareketleri hissetmeye başlıyorsunuz daha yıkıcı oluyor