Bereninannesi 14 olacak benimde göbeğim yok iki kilo almıştım onun verdiği bir siskinlik var sanırım eski fitligimi görmüyorum kendimde 😀 ikinci gebeliğim ilkinde de sonradan çıktı devasa bir karın oldu doğuma kadar. Cinsiyetleri aynı bu da öyle olur diye düşünüyorum