Sibels90 An itibariyle 14+0 göbüş henüz belirgin değil fakat bende hiç belirti olmadı zaten. Mide bulantısı tiksinme hiç yaşamdım garip şekilde
Beybeybi Sibels90 kac haftaliksin canim 14 gun once 12 haftaligim demistiniz simdi 22haftalik olmaniz gerekmiyormu
Lizbonn 16’ya giriş yapcam. 2. Gebeliğim karnım bu hafta hopp diye ortalıga serildi anlamadım😂 1 kg aldım sadece ama 🙄
Bereninannesi Lizbonn demekki birden çıkıveriyor benim de şurda 16ya bişey kalmadı ama İnan gram göbek yok
hayallliiim Bereninannesi aynen benim ama karnım dümdüzdü hatta göbek kısmın içe çöküktü şimdi böyle hafif çıkıntı var hani elma gibi desem yeri ama dediğin gibi insan hemen bi belirti istiyor mesela hareket hissetmeye başlasak az evham yaparız
Bereninannesi hayallliiim aynen öyle Ya istiyorum ki birtakım belirtilerle kendini belli etsin iyi olduğunu bileyim valla başka bişey istemiyorum
Lizbonn Bereninannesi ya öyle de göbeğim var mesela bi yere sıgamıyorum😂😂 yüz üstü yatmaya bayılırım suan kısıtlanıyorum resmen 😬😬
2505 Bereninannesi 15+4üz bulantılar geçmedi sürekli yatmak istiyorum hala 🤦🏻♀️ Birde covid olduk yarın son gün ama baya ağır geçti kontrolede gidemedim o yüzden baya endişeliyim 13 haftadan beride ara ara lekelenmeler oluyor
Bereninannesi 2505 kıyamam ya Rabbim şifalar versin kendine de bebeğine de dikkat et olurmu çok geçmiş olsun
Kuskoysunlaryoluna Bereninannesi şuan 21 hafta oldum. Ama her şeyin 15 ten sonra değiştiğini düşünüyorum. Bulantılarım birden kesildi iştahım arttı ve 5 hata içinde yaklaşık 5 kilo aldım karnımda çıktı birden.
Bereninannesi Kuskoysunlaryoluna inşallah dediğin gibi olur canım ya valla hiç hamile gibi değilim inanki
Bereninannesi Bilgeszr işte kişiden kişiye göre farkediyo demekki her kadının hamileliği yaşayış şekli farklı sonuçta darısı bana olsun inşallah ☺️