hayallliiim segah06 göbek dümdüz Bulantı geçer gibi olmuştu kusmalar tekrar başladı ilaç kullandığım halde 4 kilo verdim cinsiyet belli oldu amaaa sürekli acildeyim 10 gün önce kanama oldu kanama alanım vardı Perşembe geçmişti gece yine oluştu ama 2,5 cm dedi doktor
mervegny1 segah06 🤦♀️ Bulantılar hala geçmedi keşke sürekli yemek yesem canım hep birşeyler istese ve hiç kötü koku duymasam😔
segah06 mervegny1 siz aynı bensiniz 🥺 Kaç haftalıksınız? Yemek yiyemiyorum ve tokluk hissediyorum. Sürekli bulantı hali ah ah
mervegny1 segah06 11+1 biraz olsun hafiflese bari 😟 ah bu bebişler bizi ne hale getirdi çok geçmiş olsun 🙏🌸
sadett segah06 11 haftalığız. Aynı durumdayız. Yemek yok su yok Anca bulantı kusma şişkinlik .. Tüm sıkıntı çeken arkadaslarım ınsallh en kısa zamanda atlatırız
serdemgunes 14+3 göbek akşama doğru biraz çıkıyor sabahları dümdüz iştah 0 yağlı salçalı yemeklerden tiksiniyorum bulantım da sabahları açken bide gece yatarken başlıyor en kötü geçirdiğim haftalardan biri
serdemgunes Serramm16 Göstermedi cok uğraştı doktor 16 haftalık olduğunda gideceğim bu sefer bol çikolata diyorlar bakalım gösterecek mi 😊
Eldgrn segah06 11+4 başından beri bulantım olmadı kusmam olmadı koku hassasiyetim olmadı iştahım hep açıktı 7-8 haftalarda 3 kilo almıştım şimdi biraz daha dikkat ediyorum 3,5 almışım toplamda göbek bana göre şimdilik şişkinlik yani her zaman olan bir göbek ondan dolayı göbeğim var çıktı diyemem
Hayal01 14+2 den selamlar 😇 Benim de 13. Haftadan sonra bulantım bıçak Gibi kesildi sadece koku hassasiyeti var ve bu aralar çok acıkıyorum herşeyi yiyesim geliyor cinsiyet tahmini de yapıldı çok şükür güzel gidiyoruz 🙏😇❤️
minisinannesiiiii 14+2 benim de hic bulantim olmadi hafif şişkinlik var ama pantolon belleri kapanmayacak derecede guzel gidiyor ya simdilik 😄
bluepoint 11+4 iki gündür bulantılarım arttı prilam kullanıyorum yatmadan 2 tane umarım 12. Haftada azalanlardanımdır çok moralim bozuluyo😢
ParildayanYildiz segah06 11 haftalık olduk bugün zaten olan belirtilerim grip olduğum için daha kötü durumda şuanda bu günler zor geçiyor malesef
Hayriy-e 13+2 bulantı hiç olmadı ,hareketlenme yok ,göbekte kimi zaman aaa belli oluyo diyorum kimi zamanda nerde hani bu bebek aayyy aman göbek 🥰🤣