Kızlar 33+3 teyiz
Yavaş yavaş hastane çantasını hazırlayayım diyorum ama bebek kiyafetlerini yıkama derecesini nasıl yapmalıyım hiç bilmiyorum
Yüksek derecede yıkarım yeni kıyafetleri çeker düşük derecede yıkarım temiz olmaz diye aşırı korkuyorum
Donuna kadar ütülemeyi düşünüyorum zaten ama bu yıkama derecesi konusunda bi yorum alırsam çok sevinirim 💕