Puhukuzusu 21.haftadayım. Etrafımda ödem olacak çok şişecek ayaklar deniyor hep, sizde kaçıncı haftadan sonra başladı? Ödemi olanlara sorum tabi :)
YagizAsyaMom Puhukuzusu tuz yemediğimiz ve yürüyüş yaptığınız zaman olmaz bence ve ayakları sarkıtmamak gerekiyor 25 haftalık olacağız çok şükür 1 kere başına geldi oda 2 paket tuzlu çekirdek yemiştim kendimi kaybedip onu atana kadar canım çıktı 2 günü buldu
Pink05 Puhukuzusu benim 22 - 23. Hafta gibi başladı simdi havalar 2 gündür serin 2 gündür o kadar ödem olmuyo
Yasemintolga58 Puhukuzusu biraz kiloya bağlı canim vücut çok ağır olup ayakta fazla kalmaylada başlaya biliyor 23 haftadayım şükür bişy yok 👐
Puhukuzusu Agg0207 Yazılanlara bakılırsa çok değişik seyretmiş herkeste.. sonlara doğru olsa bari olacaksa.. ayakkabı sıkıntısı çıkacak kışın..
Puhukuzusu YagizAsyaMom Hımm ara sıra ben de tuzlulara sarıyorum.. dikkat etmek lazım dediğiniz gibi. Bir arkadaşıma doktor genetik demiş.. akrabanda annende de olmuşsa sende de olur demiş..
YamurKoerErkan Oh ne güzel hamileliğim bitmek üzere hiç sisim olmadı derken 36. Haftamda sislerim olmaya başladı ve az felan değil kocaman ayaklarınıza sanki beşer kilo daha eklemiyor bir merdiveni çıkarken üç kere dinleniyorsunuz son ay gerçekten cok zormuş 🙄
Puhukuzusu Pink05 O zaman şanslı hissedebilirim çünkü sıcağı hiç sevmiyorum ezelden beridir. Hamileliğimin büyük bölümü kışa denk gelecek.. sıcaklarda, çok sıcaaaak deyip ağlamaklı olan bir insanım..
Puhukuzusu Yasemintolga58 Hadi inşallah. Benim de arada ayakta uzun süre kaldığım oluyor ama sık sık üstüste değil, bir gün yorulmuşsam ertesi gün dinleniyorum..
Maviii Puhukuzusu ödem biraz tuzla alakalı canım, tuzu azalt yürüyüş ve bol su yapınca olmuyor. belki son ayda olur onu bilmiyorum bakalım göreceğiz 😊😊
Prensesimibekliyoruzz Puhukuzusu 37 haftalik olduk odem olmadi hic Puhukuzusu duzluk bir sey deyil ya benden fazla tuzlu yiyen yoktur tik yok
YsmnNuh Kizlar ben kilolu hamile kalmıştım (74 kilo) baslarda baya bi bulantı çektim altı kilo vermiştim şimdiye kadar geri sadece dört kilosunu geri aldım 72 kiloyum.(28+1 olduk) Tuz oranina dikkat ederseniz bir de bol su yürüyüş ödem olmuyor. Benim üçüncü bebeğim ama hiç birinde de ödem olmadı bende şükür