Bedriyesfa bana araştırma hastanesindeki dr rahmin kalp şeklinde bu düşüklere sebep olur ama sen riskli dönemi atlamışsın demişti (8+2 iken ) özelde ki druma sordum, o da çok saçma bulmuştu hamilelikte rahim hakkında konuşmak çok anlamsız rahim zaten şekil değiştiriyor demişti . Haklı bence çünkü ben bekarken filan da ultrasona girmiştim kimse öyle bişey dememişti