Bedriyesfa ilk hamile oldugumu ögrendigimde kese için gitmistin keseyi gördükten sonra doktor rahim kalp seklinde bebek duzelte bilir bunu suan konusmak cok erken dedi oyle kaldı daha sonra sordum baska doktora bır sorun gozukmuyor dedi oyle kaldı az daha bekle eger doktor sorun var yatıs yap kalkma fakan dediyse uy ama ben hıc yasaklamadım kendımı doktorda demedi sayet hiç dusuk olabılır dıye aklına getirme tedbiri elden de bırakma duzelirsin simdide plazanta asagıda dediler onun cıkmasını bekliyorum ☹️