minik_koala_ve_annesi Mamaaa yani dogum icin 34. Hafta az degil mi diyorum canim bebegin kuveze falan girdi mi planlayarak mi oldu allah korusun kordon falan mi dolandi suyu falan mi bitti de o kadar erken aldi diye soruyorum
Mamaaa minik_koala_ve_annesi Ben onu anladım da sizin erken doğurmak istediğinizi anlamadım hani bilmiyorum bi sıkıntınız vardır belki ama sonuçta bebeklerin gelişiminin belli bir süresi var 35 yeterli değil ki öyle olsa Allah bebeğin süresini o şekilde tayin ederdi kim bilir bizim bilmediğimiz neler gelişiyor son haftalarında
smallbaby tombul0bebek var tabii tamamen narkozla olanıda var biri yarım biri tam narkozla yapılıyo yarım olan daha iyiymiş öyle diyolar
minik_koala_ve_annesi Mamaaa evet dogru canim iste bende onu soruyorum planli mi oldu az degilmi 34 dogum icin diye benim 35 de dogurmak istememdeki amac ritim bozuklugu oldugu icin canim zorlaniyorum o yuzden sordum
minik_koala_ve_annesi aygulll gozun aydin canim allah anali babali buyutsun insallah sag saglim alirsin kucagina
aygulll Eliiiiif sezeryan sonrası serumlar falan takiliyo uyusman gittikten sonra yürümeye kaldiriyorlar