aygulll 34 haftalık prensimi bugün sabah spinal sezeryanla kucağıma aldım rabbim isteyen herekese nasip etsin ♥️💐🥰🤰🐣👣
Eymenebrar Kuvezdeckaldimi canm peki devletmi ozeldemi yaptiniz rabbim saglikli omurlu eylesin insallah bnmde 33 34 hafta dogum olabilir dendi devlette riskli oldu icin
smallbaby Biricikoglumm68 belden aşağısını uyuşturuyolar yani yarım anastezi ile yapıyosun doğumu hem doğumu görüyosun hem acı hissetmiyosun
Eliiiiif aygulll kaç kilo doğdu niye küvezde acaba,nasıl geçti sezaryen sonrası çok zor mu ?? Kafamda deli sorular
aygulll Eliiiiif sezeryan sonrası serumlar falan takiliyo uyusman gittikten sonra yürümeye kaldiriyorlar
minik_koala_ve_annesi aygulll birsey sorabilir miyim planli mi acaba 34 hafta kuvezde falan kaldi mi bende 35 de dogum yapmak istiyorumda
smallbaby tombul0bebek var tabii tamamen narkozla olanıda var biri yarım biri tam narkozla yapılıyo yarım olan daha iyiymiş öyle diyolar