6+0 dayım kızlar pek belirtim yok ama 5 in başında bi kanama yaşadım sürekli yatıyorum, bebeğim biraz soldaymış doktor bunu biraz sorun olarak görüyor nolur dua edin teyzeleri yavrum ortaya gelsin 🙏🏻 Çok büyük bir risk değil dedi yüzde 75 i geliyor dedi ama işte insan hemen kötüye yoruyor 😔