Kizlar en son 12 haftalikken doktor kontrolune gittim doktorda cinsiyetinin erkege benzedigini soyledi Ama kesin bi cevap icin Bekle dedi ve malesef bidahaki randevum eylulde, suan 16 haftalik olduk ve ilk gebeligim oldugundan biraz merakli oluyor insan ister istemez.. merakimi mazur gorun 🙏🏼
Daha oncesindede Nub teorisine gore erkek tesisi koydu bikac kisi burda forumda sizce sonradan cinsiyet degisimi gibi bi durum olabilirmi ?
Yani nub’u erkek diye gozukupte kiz cikan oldumu ?
