Bugün tam 14 haftalık olduk. Mide bulantılarım çok hafifledi ama hala yemek yemekten korkuyorum yedikten sonra hemen çıkartmak istiyorum. Koku hassasiyetim eskisi kadar olmasa da halaa devam. En sevdiklerim türk kahvesi, sade soda, sigara 🤮 bunlardan nefret geldi iyi ki de geldi en azından sigarayı hemen bıraktım 🙏🏻 İnsallah bu zamanlar tez zamanda gecer bebegime saglıkla kavusurum ve eski neşem yerine tekrar gelir 😂