fatimazehra teşekkür ederim canım gündüz ara ara sancım oluyordu ama çocuk her zamankinden çok baskı yapıyordu. afedersin idrarımı yapamıyordum ayaktayken idrarımı yapıyordum.makatta da çok ağrı vardı sanki oradan çıkacak gibiydi 😬😅.gece 1 gibi sancılarım arttı takip ettim 2 gibi düzenli oldu ağrılarım.3 gibi hasteneye gittim 1cm açıklıkla yatış yaptılar doğum başlamıştı.1 saat sonra 3 cm oldu suyum geldi.cok fazla ikinamm geliyordu 1 saat geçtikten sonra ebe alttan kontrol etti başı çıkmıştı çatala alıp 5 dk içinde dogurdummm.6.25 te bebeğim kucagimdaydı.🤗😘