elifbzdmr28 benim doğumdan sonra ilk gün inanılmaz kanamam oldu, pedle asla olacak iş değildi..benim doğumdan sonra çok kanamam olduğu için ebeler kanama kontrolü için cırt cırtlı hasta bezlerinden istedi, onlardan da aldık hastanedeyken..sezeryan oldum, ayağa kalkana kadar o hasta bezlerinden kullandılar, kalktıktan sonra da depend kullandım..çok rahat oldu ve bir pakette 9 tane vardı bana tam yetti..sonra zaten kanama azalınca normal pede geçtim..ama bence depend şart, hatta çok kanama olursa cırtlı hasta bezleri de lazım oluyor. Öyle bir durumda hemen alırlar zaten onu önceden almayın ama depend muhakkak alın derim