elifbzdmr28 Kizlar doğum için depend almayı düşünüyodum ama fiyatlar uçmuş pahalı geldi biraz onun yerine ne alabilirim normal ped bilmiyorum nasıl olur farklı bişey kullanıp memnun olan var mı
sedamhc elifbzdmr28 ben m bedeni 60 TL ye aldım 10 adet var içinde.. e bebekten aldım pahalı mı bana normal geldi fiyatı ama
_prenses_annesi elifbzdmr28 eger sezeryan olucaksan zaten kullanmanı tavsıye etmıyorlar. Dıkış yerın hava alması ıcın Depend. Terletıp enfeksıyon. Yapıyor dıye bana kullandırmadılar. Cocuk bezı kullanıyorum. 1 sürü para verene kadar. Normal. Ped AŞ yada. Cocuk bezi al hemen hemen aynı sayılır fıyatları.
ElfBrnveminikkizim elifbzdmr28 ebebekte hamile pedi diye gördüm geçenlerde, büyük ve uzundu. Fiyatını bilmiyorum ama bakabilirsin
elifbzdmr28 sedamhc ben xl bedenini alacam fiyat farkediyo bedenlerde o yüzden almadım canım ben zaten bir sürü masrafa girdik o yüzden almak istemedim o kadar para verip
elifbzdmr28 _prenses_annesi sezeryanda kullandirilmadigini bilmiyodum canım iyi oldu soyledigin sağol
sedamhc elifbzdmr28 dogru bedenden bedene fark ediyor, ben şu an hamile olmadan önceki camaşırlarımı giyebiliyorum o yüzden m beden aldım büyük beden alacak olsam ben de belki almazdım
Mysaa elifbzdmr28 ya aslında normal canım kanaman çok olursa normal orkidler almış basını gitmiş depend uygun gibi valla
Gny18 elifbzdmr28 canım indirimleri takip et kovala. Şokta falan indirime giriyor gayet uyguna geliyor. İlk günler kanama çok olduğu için en kullanışlısı depent.
Nrgl1925 elifbzdmr28 ben migrostan orkidin külot bezini aldım 40 tl idi yapısı güzel ama tabi kullanmadım henuz
cgnduru elifbzdmr28 benim normaldede pedle tasma olduğu için uzun zamandır bebek bezi kullaniyordum yine öyle yapacağım 😀
Fyzaa018 elifbzdmr28 ebebekten kendi markasının büyük boy pedini alabilirsiniz gayet büyük ve yeterli