Kızlar internetten de çok araştırdım bende son zamanlar da genital bölgemde siğil tarzı bir şeyler çıktı bende idrar yolu enfeksiyon vardı şimdi ilaç kullanıyorum akintilarim için de fitil kullandım suan yok şükür ama son zamanlarda bu oldu ve okuduğum şeylerde de sanirim normal doğum değil sezaryen olunuyormus bundan dolayı ben normal istiyorum açıkçası bu durumu yaşayıp atlatan var mı doktor nasıl bir yol izliyor tedavi için bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim çok kafaya taktım çünkü randevum 22 sinde onu bekliyorum suan 14+6