Asilbeyveannesi egemomss kocamla aynı gün doğumluyum başak burcuyuz ve yukselenlerimizde aynı (akrep)evdeki çatışmayı siz düşünün 😂
Misrax Efkarli-Barbie ayyyy bende teraziyim eşimde ikizler aşırı dengesiz cok kavge ederiz sizdede oylemi
Hilalc Misrax hem aynı konuda anlaşıp ve anlaşamamak saçmalığı diye bir git-gelimiz var sen anlarsın beni 🤣 ben terazi, eşim ikizler 🤭
Asil_hatun Sedaaa95 yay kadını nasl acaba benimde kızım yay olucak inşallah merak ediyorum ozelliklerini😅
limoncicegimFO Betusgani ben de oğlak eşim koç 😊burç özelliklerini taşıyor inatçı. İnşaAllah bebeğim de ocak ta doğacak o da oğlak olacak 😂
Betusgani egemomss Soyadı da zor, düşün ne kadar zor bi insanla evli olduğumu 😂😂 oğlak Burcu olarak huzursuzluğu sevmediğim için alttan alıyorum genelde 🤷🏻♀️
Ozge egemomss ikimiz de kovayız.🥴 Düğünümüz de kova burcuna denk geliyor. Ama bebeği tutruramadık, yengeç oldu 😂