Glbn34 Kızlar 37inci haftamda baya ağırlaştım artık. 37 haftam boyunca vajinamda ara ara ağrı hissediyorum. Yataktan kalkarken, oturup dogrulurken oluyor. Sizdede oldu mu hiç yada oluyor mu? Yarın 38 haftalık oluyorum. Acaba doğummu yaklaştı. Doktorum bebek kanala girmeye baslamış dedi. Plasentada kireçlenmeye başlamıştı 36+5te gitmiştim doktora.
Ogretmen_Anne_ Glbn34 plastenta kireçlenmesi ciddi bi durum artık bebeğin doğar bence canım bu hafta tetikte ol ve kalp atışını vs takip et bebişin
uraz_ve_annesi- Glbn34 37+4 aynı ağrılar bende de var yürürken zorlamaya başladım sanırım aşağıya iniyor yavaş yavaş
elifbzdmr28 Glbn34 38+3 haftada yım bnde canım 36. Haftamdan beri o agrilar bende de var oturup kalkmak yatarken sağa sola dönmek çok zor baya bı agirlastim ben de normal dedi zaten doktor bu haftalarda böyle olmak
Kahvesever Glbn34 Plesanta kireçlenmesi ilk defa duydum canım. Ben 38.haftadayım artık sancı bile girmeye başladı ara ara😄
Glbn34 Ogretmen_Anne_ Valla halihazırda bekliyorum desem yeridir. Bebeği takipteyim hareketli oda çok şükür. Ama insan tedirgin oluyor gelicek mi ne zaman gelicek diye😒🙂
Glbn34 uraz_ve_annesi- Yürürken ufak adımlar atıyorum malum ağrılardan dolayı ama yinede zorlanıyorum. Bende öyle düşünüyorum iniyor asağı heralde canım. Karnımda baya düştü artık zaten yürürken karnımı tutma geregi duyuyorum agirliktan😒
Glbn34 elifbzdmr28 Doktorlara gore normalde insan tedirgin olmuyor değil valla canım. İlk hamilelik olunca tecrubesizlik oluyor ister istemez. Ara ara bebeğin hareketlerine hala şaşırıp kalıyorum 38 haftalık olucam hala inanamiyorum bazı seylere🤷🏼♀️😁 sanırım dogurunca inanıcam 🙈
uraz_ve_annesi- Glbn34 benimki düşmedi sanırım ama alt tarafımda hissediyorum artık bebeğin, hareketlerini bazen öyle bir vuruyor ki çıkacak sanıyorum zıplıyorum resmen 😂
elifbzdmr28 Glbn34 haklısın canım bende çok tedirgin oluyorum herşeyden ama doktora da guvenmekten başka çaremiz yok yoksa bana kalsa ben normal değildim çünkü yuruyemiyorum bile😁
Glbn34 uraz_ve_annesi- Bende cıkacak sanırım valla bazen şiddetli vuruyor güçlü kızım🙄😁 sağlıkla gelsinler insallah bir an önce kurtulalım 🙏🏻
Glbn34 Kahvesever Bende ilk defa duydum canım netten biraz araştırdım tabi hemen🙂 doğumun yavaş yavaş yaklaştığının habercisiymiş. Benim tedirgin olduğun nokta sancı nasıl giriyor. Bazıları regli ağrısı gibi düşün diyor bazıları başka bişey.😒
Kahvesever Glbn34 Bende şöyle hissettim, 2 gün önce sabah bel ağrım vardı regl ye benziyodu, aksamına fena kasık ağrım oldu doğurcam sandım. Sonra bitti, simdi de dısarda yürürken seyime sancı giriyor aniden duraksatıyor o derece.
hukukcuanne_06 Glbn34 ben 35+6 olarak yaşıyorum o ağrıyı zor oturup kalkıyorum, çarşamba kontrole gidicem inşallah dayanabilirim :( benim bebiş 2 hafta önden gidiyo belki 37 haftanın olayı budur😔
Glbn34 hukukcuanne_06 insallah canim🙏🏻 belki dedigin gibidir valla genelde herkeste boyle oluyor sanirim
Glbn34 Kahvesever Bu bel agrisi kasik agrisi gecmesse gidin diyorlar hemen hastaneye ama ben yalanciyla gercegi ayirt edemem diyede korkuyorum bi yandan ama ayirt edilmicek gibi degilde diyorlar🙂 evet benimde alttan sancı giriyor kotu bir his o ya🙈
Kahvesever Glbn34 Bence gerçek doğum sancısı geçmez. Aksine artar anlarsın yani. Bende nasıl anlıcam diyordum ama geçiyo bi müddet sonra. Bir de ben sabahına doktora gidecektim o yüzden aramadım sonucta doğum da olsa hemen doğuramayacağım için evde sancı cekerim sonra giderim diye düşündüm
Glbn34 Kahvesever ayy zor durum ama ya insallah en guzel en hafif sekilde atlatir herkes dogumlarini🙏🏻
Aysaveminik Herkes ayırt ediliyor diyor ama bende regl ağrısı gibi belim karnım agriyinca ara ara dogurucam sanıyorum sonra geçiyor doktorumuz bu hafta içinde olur büyük ihtimalle dedi 38. Haftadayiz
Glbn34 Aysaveminik yaa hadi insallah hayirlisiyla kurtul insallah canimm🙏🏻🌺 saglikla kucagina al bebişini🙏🏻🙏🏻
Glbn34 elifbzdmr28 her doktor bir olmuyor benimki biraz rahat mi diye dusunmuyo degilim valla🙂 ama guveniyorumda bir yandan 🙈😁