QUEEN088 Asasasas Sağlıkla)kucağımıza alalımda)Daha ben)Elvida diyicem gebeliğe zaten zor geçiriyorum😅
QUEEN088 Biranneikibebek_ Evet ya eskiler daha güzeldi)Yani nası desem kalp kirmak yoktu,herkes yardımcı olmağa çalışırdı)Böyle Aile içi meseleler çokta konuşulmazdı)Şimdi tam farklı olmuş
Biranneikibebek_ QUEEN088 evet yA şimdi herkes her şeyi rahatlıkla acımasızca öfke kusarak eleştirebiliyor sanırım bu yüzden askı durumu var
Asasasas QUEEN088 kesinlikle eskiden çok daha huzurluydu buralar 🥰 hani ninelerimiz dedelerimiz der ya eskiden böyle miydi diye ahahah ama cidden böyle değildi yani ne diyebilirim ki 😂😅
Derya Biranneikibebek_ evet hamileliğimin başından beri yapıyorum doğumdan sonra biraz ara verdim şimdi devam ediyorum🍀
QUEEN088 mommytobe_ hakiketende yıllar geçdikce insanlar kaos meraklısı olmuş.Nebiliyim ya Allah hepimize yardımcı olsun burada böyle konular açacak kadar bi hale sokmasın😥
QUEEN088 Biranneikibebek_ Gebeyiz azcık kalp kırmasak o kadar güzel olurki,Buraya kafamız dağılsın,bebeğimiz için bişeyler katkıda bulunmak öğrenmek için katılıyoruz.Böyle durumlar olurken insan istemsizce kalpi kırılıyor.
Rabiaaaa Biranneikibebek_ 2017de katılmıştım ilk hamileliğimde şimdi 3 haftadır falan burdayım 7+2yiz