Bebekgeliyoorr Melos90 Hamileliğimin başından beri 9/5 en yüksek 10/6 tansiyonum. Herhangi bir problem yaşanmadan 34+4 olduk içini ferah tut canım hamilelikte normal kabul ediliyor 😊