QUEEN088 Melos90 bendede hep öyle.İlk gebeliğimdede öyleydi şimdidə öyle.Sorun yaşamadım şükür .İnşeAllah sende yaşamazsın😊🤲🏻
Sefsim Melos90 benim de tansiyonum sürekli düşüyor 7leri görüyor ben doktora sorduğumda sıcaklarla alakalı tansiyonun yükselmediği sürece korkma bizim korkumuz yüksek tansiyon demişti
2022Mom2022 Melos90 5+6yım üçgündür akşam 7 lere kadar yatıyorum 9/5 sürekli tansiyonum mahvoldum doktorum banada dedi düşükten korkma bebeğe zararı yok ayaklarının altına yüksek yastık koy bol tuzlu ye bide Türk kahvesi çikolatada tansiyonu yükseltiyor Muş
DenizinAnnesiiiii Melos90 benim de düşük açken 10/6 tokken 11/7. Şekerim de düşük açlık şekerim 65 😕 ama tansiyondan korkmayın asıl yüksek tansiyon tehlikelidir erken doğuma o sebebiyet verebilir
QUEEN088 Melos90 Bende erken doğum olduda ama ondan kaynaklı diğildi.Servikal kısalık vardı diye.Yinede doktoruna sor
Melos90 2022Mom2022 benim 8/4 geldi korktum doktorum tuzlu ayran dedi sonra 9/5 oldu insan korkuyo ya
2022Mom2022 Melos90 Aynen kuzum 8lerde baygınlık geçirenler oluyormuş bide ay inşallah aylarca sürmez 😵💫
Sefsim Melos90 benim bol su tüketmemi söyledi bide ayaklarını yukarı kaldırıp uzan biraz daha iyi geliyor hemşire de hoşaf filan tüketmemi söyledi inşallah faydası olur sizede
Melos90 _almirasmom Cubukmakarna Birmeleginannesi32 DenizinAnnesiiiii çok teşekkür ederim 🥰 aydınlandim yüksek tansiyon kötü aşırı düşmediği taktirde problem yok o zaman 🥰
Birmeleginannesi32 Bende ödem yapıyor diye tuzu kestim bu sefer tansiyonum çok düşüyordu tuzu kesmeyin ben araştırdım tansiyon düşüklüğü bi soruna yol açmıyor genelde
Cubukmakarna Yüksek tansiyon kötü. Benimde normalim 9a 5. 8 e 4 oluyır halim kalmıyor öyle:/ doktorum sıda ve ayran iç dedi
_almirasmom Melos90 dun aksam benimde tansıyonum düştü ılk kez ya tam 8. Haftada bide :( ınsallah devamı gelmez
Melihinannesi Melos90 Tansiyon düşüklüğü sıkıntı değil yüksek olması sıkıntı. Bol su için , madensuyu için