Deletedmom_51 Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim. Genetik test yapılmıştı az miktarda kanda pıhtılaima varmış. Hamile kalır kalmaz sabahları coraspin akşamları iğne vuruyorum. Fakat doktorum iğneyi 15’te kesecek ve çok korkuyorum. Sadece coraspin kullanıp hamileliği devam eden var mı?
Hatice2323 Deletedmom_51 ben 32 haftada bıraktım 17 haftada başlamıştım pihtidan dolayı üstelik iki gebeligimde de kullandım bi sıkıntı yaşamadım doktorunuza guvenin
Novaa Deletedmom_51 Ben🙋🏻♀️ Hafif pihtilasma vardi ama icim rahat etsin diye bir sure igne de kullanmak istedim. 18. haftada igneyi biraktik sadece coraspinle devam ediyoruz. 31. haftaya giriyorum.
Tanem22 Deletedmom_51 bende hem iğne hem coasprin kullanıyorum. Hatta iğneyi 4000lik kullanıyordum doktorum 8 haftalik iken bi kan testi yaptı ignenin dozununun yeterli olup olmadigini görmek için benim ki yeterli değilmiş yükselti dozajı. Belki sizede bi test yaptırıp bıraktırabilir.
S1907 Deletedmom_51 hiçbir sorun olmuyor bnde önlem amaçlı 3,5 ay kullandm sonra bıraktım.senin iğne kullanman bebeği tutmuyor düşeceği varsa sen günde 2iğnede olsan düşüyor ,aspirinin bir zararı yok 37,haftaya kadr doktrum ister kullan ister kullanma dedi
Deletedmom_51 Hatice2323 ya kendisine güveniyorum ama 4.gebeliğim bebeğimi hayırla kucağıma almak istiyorum artık 🤲🏻
Deletedmom_51 Novaa ayyyy oh içim rahatladı Allah razı olsun. Bu benim 4.gebeliğim. Kaybetmek istemiyorum kızımııı 😞
CoolMamacita Coraspin kullanıyorum ama sanıyorum tamamen önlem amaçlı. Doktorum bir zararı olmaz bebek aspirini gibi dedi. 37+2 deyim kullanmaya da devam ediyorum.
Novaa Deletedmom_51 Stres yapmayin lutfen. 12 haftalik olmussunuz bile devami da guzel bir sekilde gelecektir🌸
Deletedmom_51 Tanem22 ne testi acaba o ? Ben pıhtılaşmayı genetik testi yaptırırken öğrendim ama yine mi onu yaptırmak gerekir
Tanem22 Benimde genetik testler yapılırken pıhtılaşma olduğu ortaya çıkmıştı. Ama 8 haftalikken yaptığı test factorXa ydi galiba sonucu 2 günde çıktı . Test iğneyi vurulduktan tam 4 saat sonra yapılıyordu.
Deletedmom_51 Novaa bana da 34.kadar kullanıcaz dedi hadi bakalım hayırla alalım evlatlarımızı kucaklarımıza 🤲🏻🌸
Nazendehanim Deletedmom_51 iğne bebek için değil anne için diye biliyorum ben de . Benim doktorum da düşük için verebileceğimiz başka bir şey yok içimiz rahat etsin dedi . Bilimsel olarak kullanmana gerek yok dedi
Nazendehanim Deletedmom_51 düşük ya da kalp atışı durması ya da boş gebelik hepsinin adı tıpta düşük diye geçiyor
S1907 Deletedmom_51 canım zaten düşmesi için kalbinin durması lazım demek istedğim onu kullandığında duracak kalp yine duruyor,allah onu sana nasip edecekse sen bişey yapmasanda devam ediyo,hakkında hayırlısı neyse o olsun🙏🏻
Rumiss İlk gebeliğimde 9 haftalık bebeğimin kalbi durdu ikinci hamileliğimde doktorum önlem amaçlı verdi banada coraspin i şuan 14+4 üm bi sıkıntı yaşamadım her gün bir tablet içiyorum 32 inci haftaya kadarda devam edecekmişim
PPerii Rumiss bende aynindurumdayim canım, kan sulandırılmış durumumda dolayı ilacı kullanırken lekelenmen oldu mu hiç canım benim bu sabah kahverengi oldu ama doktorum kirmiizi olmadigi surece hala devam edebiliriz dedi , ama insan haliyle tedirgin oluyor