nida1234 hamd olsun cok iyi herseyi anlıyor dediklerimi yapıyor 2 yaşına girdi az kelimesi var ama eşim de çok geç konuşmuş doktorumuz sizin dediklerinizi anlıyorsa korkmayın dedi. Oyuncaklarını topla dediğim zaman toplar civciv nerde desem gösterir top oynayalım desem topu getirir kapıyı aç kapat ışığı ac diyrm hepsi anlıyor hamd olsun. Sizde korkmayın hoc birsey olmaz