Gmzbiri Minnakmomo canım folbiol sanırım ilaç gibi ve mg fazla. Doktorum hamileliği öğrendikten sonra bana folik1 verdi. Folbiolu genelde gebelik öncesi veriyolar. Ama en iyisini doktorlar bilir. Doktoruna danış bence.
soilsmell Folbiol bitkisel değil ondan dolayı ağır geliyor ben ilk onu kullandım sonra Neofol e geçtim o bitkisel ve sadece folik asit değil B vitamini vs. De var ondan dolayı doktorum onu önermişti bende bıraktım folbiol ü
Asyabuse Ben gebelik öncesi folbiol kullanıyodum sağlık ocağındaki doktorum vermişti. spnrasında kadın doğumcum Gebyfolle geçirtti ama sebep olarak içinde b12 vs olduğu için daha iyi demişti. Yüksekliğinden falan bahsetmedi canım
morportakal Minnakmomo Ay ben de aylarca folbiol kullandım siz böyle deyince bi korktum şimdi. Gelişimsel açıdan bir sıkıntı yaşamıyoruz şu an için ama süreç herkeste farklı ilerleyebilir doktorunuza danışmanızda fayda var
morportakal Minnakmomo Ay ben de aylarca folbiol kullandım siz böyle deyince bi korktum şimdi. Gelişimsel açıdan bir sıkıntı yaşamıyoruz şu an için ama süreç herkeste farklı ilerleyebilir doktorunuza danışmanızda fayda var
Ahsenmom prensannesii_ Evet canım bir tane, ben gebelikten öncede 3 ay kullandım günde bir tane olacak şekilde doktorum onu da onayladı
Ahsenmom prensannesii_ yok be doktorun verdiğini sorgulamam ben Zararı olsa o sorumluluğu neden alsın