3babymom Suskungezeve teşekkür ederim bugün dışardaki fırına gonderdim oğlum goturdu ama evde de kozlenebilir tabi
3babymom Suskungezeve ama sanki dışarda odun atesinde daha lezzetli oluyor diye düşünüyorum evde sünger gibi oluyo ama mecbur kalınca evde yaptığım da oldu
Haticebrck21 Ozlm0916 bir kere tadmanı tavsiye ederim mis gibi oluyor ayy allahtan kışın doğum yapıyorum yerim bol bol
Haticebrck21 Ozlm0916 doğumdan önce yiyemem ki ben herşeyden tiksindim 2 aydır yemek yemiyorum sadece meyve et tavuk balık herşeyden tiksindim bir an önce bende yemek yemeyi istiyorum artık tok olup çok yedim demek istiyorum ama olmuyor eşim bile ya önceden güzel yemek yiyorduk sen yemiyon benimde yiyesim gelmiyor diyor ki yiyemiyor da biz sürekli once et tavuk balık yerdik artik hiçbirini yemiyoeum o da bana kokar diye yiyemiyor
Haticebrck21 Ozlm0916 10 haftalık koku hassasiyeti olmaya başladı üstüne kurban bayramı denk geldi herkes kelle karın temizledi kokusu ister istemez etkiledi etsiz yemek yemeyen ben hicbir şey yememeye başladım
Ozlm0916 Haticebrck21 aa aa evet canım o haftalarda çok normal bende herseyden tiksinmistim ama 4 aydan sonra istahın bomba gibi açılacak 😅😅😅