3babymom Suskungezeve teşekkür ederim bugün dışardaki fırına gonderdim oğlum goturdu ama evde de kozlenebilir tabi
3babymom Suskungezeve ama sanki dışarda odun atesinde daha lezzetli oluyor diye düşünüyorum evde sünger gibi oluyo ama mecbur kalınca evde yaptığım da oldu
Ozlm0916 Haticebrck21 kız bu sıcakta aslinda yenmez gaz yaparda esim istedi diye yaptım bende 16 gunluk anneyim cok yemicem bebege gaz yaparmis
Haticebrck21 Ozlm0916 aynn öyle hmde kokar burnuna bende severim ama kışın Hatta tavuk suyu ile patates havuç haslarim onu suyu ile içerim öyle daha çok severim
zamaneannesi80 Haticebrck21 benim annem de yapardı taşındı başka ile.. ekmeğin arkasından bide bazlama yapardık.. kaynanam da yapıyor da yaz sonu yapar anca oda oy anam oy 😢🙈
Haticebrck21 zamaneannesi80 evt bazlamayi çok severim ama malum hamilelik sağolsun herşeyden tiksindiridi beni umarım1 2 aya gecer yemek yemeyi özledim
zamaneannesi80 Haticebrck21 bu konuda şanslıyım iştahım hep açıktı bi ara durgunluk yaşadım şimdi yine coştu ama frenlemeye çalışıyorum kendimi 😂
Haticebrck21 zamaneannesi80 maalesef ki hic bir şey yiyemiyor sadece elma muz kivi arada bir de tuzlu çubuk vs vs