Gurbetmete Prenseskuzum bana bitti dediklerinde dikiş atılmış haberim yok rahimde sinir olmadığı için epey esniyo vajinada öyle o yüzden ne kesildiğini nede dikildiğini hissetmedim 😊 sonrasında pişik olmuş gibi idrar yaparken yanma var
Gurbetmete Gamzebzk06 iyi düşün iyi olsun İnşallah çok rahat bir doğum geçirirsin. Kendi sancını çekersen ddaha rahat ilerleyecek bnm öyle bi şüksüm olmadı 😒
Gurbetmete Anneadayiii Tosbik doğumdan sonra rahat oturamadım çünkü ıkınmaktan varolan hemoroidim iyice şişti kesiyi de bu yüzden yana doğru attı doktorum ama dikişten değil hemoroidim yüzünden sıkıntı çektim 🙄