Gurbetmete Maşallah hepimiz inşallah hayırlısı ile kucağımıza alırız canlarımızı 🤗🙏🏻
Minnosuveannisi davulun sesi uzaktan hoş gelir derler ama bende astım hastayım ve krizlerim normal geçmez asla ve buna rağmen annelik duygusu mu dersiniz deli cesareti mi normal doğum istiyorum ve doktor araştırıyorum 😄 umarım gebelik süreci de rahat geçer de bende hayırlısı ile alırım kucağıma bebeğimi 🙏🏻🙏🏻
Not: henuz 5 haftalık hamişim 😄😄