Benim bebeğim 35+2′de 2700 gramdı. 37+2′de 3650 olmuştu. Normal dışında bir şey konuşmuyoruz ikinci bebeğim ilki de normaldi. 37+5 oldum. Haftasını doldurursa 4ü geçecek ama ikinci doğumlar daha kolay olur diye hep moral veriyor sıkıntı yapma diyor doktorla alakalı bence biraz. Kızım 37+5′te 3350 doğmuştu