ma2022 Merhaba 33+2 deyim bebeğin kilosu bugünki kontrolde 2500 gram çıktı, 2 hafta önceki kontrolde 1800dü doktor bu şekilde normal doğum olmaz dedi, ben de normal doğum istiyorum bebeğin kilo almaması için ne yapmam nelere dikkat etmem gerekir?
Battaniyeli ma2022 bende bugün 33+2 yim canim.benimde 19 temmuzda 1700 du kilosu Bi hafta önden gidiyor demişti doktorum ama gelişimi güzel anlamında. Erkek bebek olduğu için normal karşıladım. Pazartesi yine kontrolm var bakalım benimki kaç kg çıkacak. Bende normal doğum istiyorum hayırlısıyla
Eliiiiif ma2022 ne alaka canım ne biçim doktormuş o.Bende geçen hafta gittim 32 haftalıkken 1857ydi.Çok rahat doğurursun dedi
Canpolat ma2022 eee benim de aynı haftada aynı kilodaydı bebeğim doktor Allah’ın izniyle çatın müsait olursa yaparız dedi daha doğuma var en fazla ne kadar alabilirler ki 4 kiloyu geçmezler sanmıyorum bide ultrasonda kilo hassas tartı olmadığı için yanılma olabiliyor canım ya 😀Bence korkma çatı muayenesinde müsait ise normal yapmaya çalış .Çünkü birçok arkadaşımı bu şekilde çatısı normal iken bu çocuk normal doğmaz diye aldılar dedikleri kilodan 500 gram altında çıktı 😀Yani ben sonuna kadar zorlicam normali kendim o hissi tatmak için yoksa tabikide sezaryene bişiy demiyorum tabi çıkmazsa alırlar son çare 😀
[silindi] ma2022 annem ve ablam 4 kilo üzerinde bebek doğurdular ve normal oldu bu sezeryana teşfik etmek istiyor demekki doktor benimde 29 haftada 1790 dı 31 oldum şuan kaç kilo bilmiyorum🤷♀️
Melegimm_ Ben iki gün önce 4.120gr erkek bebek dünyaya getirdim canım hemde normal oldu. Yani olmayacak birşey değil..
ma2022 Melegimm_ doktorum 4 üzerinde sezeryan ön plana çıkar dedi, sizin doktorunuz bir şey söylemiş miydi kilosuyla ilgili
eslemesila Melegimm_ maşallah canım sana normal doğum zor oluyor diyolar ama kilolu bebeklerde sen son anda mı gittin hastaneye
Melegimm_ ma2022 Ben devlette takipliydim zaten sezeryan hakkında hiç konuşmadı sadece normal olur ama zor olur dedi. 3 saat içinde herşey oldu çok zor geçmedi şükür..
ma2022 Eliiiiif benim de 31+2deyken 1800dü o zaman bir şey söylemedi zaten, bu gidişimde 2 hafta içinde 700 gram alarak 2500 olmuş, 2 hafta için fazla buldu kilo artışını :/
ma2022 ipekveatlas aslında şimdiye kadar hep normal doğum diye ilerliyorduk ama bu sefer böyle dedi bu saatten sonra da değiştiremem ki :/
Melegimm_ ma2022 inşallah olur canım. Sen hiç merak etme orasını.. sadece bana son haftalarda karbonhidrati azalt demişti bebeğin daha az kilo alması için bende öyle yaptım.
_ozlmm Yagizim3535 normal bence bizde bugün 29+5 kontrole gittik 1500 çıktı doktorum bebek kilo almaya müsait tatlıdan falan biraz uzak dur dedi 🤦🏽♀️
eslemesila Melegimm_ Allah analı babalı büyütsün doğum hikayeni yazicakmisin acaba merakla bekliyor olucam